Prepravné a balné
Vážení zákazníci,
objednaný a zakúpený tovar posielame prostredníctvom vlastnej dopravy a nasledovných prepravcov:
Ľuboš Macák-Extrapack, Ďurčiná 307, 015 01 Ďurčiná. V prípade otázok ohľadom zásielok kontaktujte telefonicky zákaznícky servis: 0908 533 434 v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hodiny. Môžete využiť aj e-mail: info@extrapack.sk
Slovenská pošta a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica 1. V prípade otázok ohľadom zásielok kontaktujte telefonicky bezplatný zákaznícky servis: 0800 122 413 v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 18:00 hodiny ( z pevnej aj mobilnej siete, len z územia Slovenskej republiky ), kde si vyberiete z ponuky stlačením príslušnej voľby, alebo zo zahraničia : +421 48 437 87 77, kde sa dohovoríte s operátorom v anglickom jazyku. Môžete využiť aj e-mail:zakaznickyservis@slposta.sk
Pre sledovanie zásielok môžete použiť nasledujúci odkaz: https://tandt.posta.sk, kde po zadaní podacieho čísla zásielky môžete sledovať proces od jej podania až po doručenie.
Výber spôsobu dopravy v objednávkovom procese a cena prepravného:
V objednávkovom procese si štandardne zvolíte možnosť Prepravné a balné v cene 3,50 eur za zásielku. V závislosti od objednaného tovaru ( obsahu košíka ) Vám však táto možnosť nemusí byť ponúknutá a budete si musieť zvoliť možnosť Cenová ponuka za dopravu. Je to z dôvodu, že vo Vašej objednávke ( košíku ) sa nachádza príliš ťažký alebo nadrozmerný tovar, ktorého doručenie si vyžaduje individuálny prístup ( napríklad IBC kontajner, plastový alebo plechový sud, záhradná hadica, IBC vnútorná nádoba a pod... ). Naším cieľom je ponúknuť Vám efektívnu a cenovo tú najvýhodnejšiu dopravu tovaru. Na základe cenovej ponuky za dopravu sa rozhodnete, či Vašu objednávku potvrdíte, alebo stornujete ( zrušíte ). Stornovanie objednávky je bezplatné. V prípade potvrdenia objednávky z Vašej strany, Vám následne oznámime číslo zásielky, prepravcu a predpokladaný termín dodania ( doručenia ) tovaru telefonicky alebo e-mailom.